اوت لت دیپو

اوت لت دیپو

شاید بتوان گفت خرید بخش جذایی‌ناپذیر سفر است؛ به‌خصوص سفر به آنتالیا بدون خرید کامل نمی‌شود. اغلب ما در برنامه‌ سفرهایمان بازدید از مراکز خرید مقصد را جای می‌دهیم. همچنین خرید سوغات بهانه‌ای دیگر برای گشت‌وگذار در مراکز خرید و پاساژها است. بنابراین بهتر است پیش از سفر، با مهم‌ترین مراکز خرید مقصد خود آشنا شویم. این بار سراغ یکی از مراکز خرید آنتالیا می‌رویم، مجموعه‌ای به نام اوت‌ لت دیپو با اجناس متنوع و قیمت‌های مناسب. با کجارو همراه باشید.

معرفی اوت لت دیپو

اوت لت دیپو که در سال ۲۰۰۴ میلادی افتتاح شد، یکی از مهم‌ترین مقاصد خرید و جاهای دیدنی آنتالیا به شمار می‌آید و به‌عنوان بزرگترین و معروف‌ترین اوت لت آنتالیا شهرت دارد. سالانه به‌طور میانگین پنج میلیون نفر از این اوت لت بازدید می‌کنند که حدود ۲۵٪ بازدیدکنندگان را گردشگران خارجی تشکیل می‌دهد. معماری بی‌نطیر این اوت لت شهرت آن را دو چندان کرده است. این مرکز خرید بیضی شکل که یکی از پروژه‌های شگفت‌انگیز گروه معماری دی ان ای (DNA Mimarlik) است، به سبک قلعه قرون‌وسطایی و به رنگ نارنجی طراحی و ساخته شده است.

اوت لت چیست؟

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به‌صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به‌صرفه‌ای انجام دهید. مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی‌‌ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند؛ کما اینکه بسیاری از افراد به‌دلیل قیمت مناسب، برای خرید‌، تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روزافزون و تاثیر اوت لت استورها در فرهنگ خرید چشم‌پوشی کرد.

در اوت لت استورها می‌توانید خریدهای خوب و مقرون به‌صرفه‌ انجام دهید

در بسیاری از شهر‌های پرگردشگر اوت لت‌ها جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند. آنتالیا که به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌‌های گردشگری گوناگون از جمله آثار تاریخی، سواحل زیبا، مراکز خرید، رستوران‌ها و آب و هوای مدیترانه‌ای در کانون توجه گردشگران در سطح جهان قرار گرفته است، از این قاعده مستثنی نیست.

مرکز خرید اوت لت دیپو، یکی از بزرگترین مراکز خرید آنتالیا است.

اوت لت دیپو کجاست؟

این مرکز خرید در محله آلتینوا سینان، روبه‌روی فرودگاه آنتالیا واقع شده است. برای دسترسی می‌توانید از اتوبوس‌های خطوط ۶۰۰، ۵۱۱ و ۵۱۹ استفاده کنید.

خرید در اوت لت دیپو

اجناس هر ۹۰ مغازه‌ی موجود این مجموعه، شامل تخفیف‌های چشمگیری است که نمی‌توان به‌راحتی از کنارشان گذشت. به‌دلیل نزدیکی این مرکز به فرودگاه، با طیف وسیعی از برند‌های داخلی و بین‌المللی روبه رو خواهید شد که نیاز شما را برای خرید انواع اجناس برآورده می‌کند. برخی از برند‌های معروف که در اوت لت دیپو نمایندگی‌ فعال دارند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • آدیداس
  • بکو
  • کالینز
  • کوتون
  • ال سی وایکیکی
  • لیوایز
  • ماوی
  • پیر کاردین

امکانات اوت لت دیپو

۱۵ کافه و رستوران، ۵ سینما، ۳۰۰۰ مترمربع فضا برای کارتینگ (یکی از رشته‌های مهیج اتومبیل‌رانی) و ۵۰۰ متر مربع زمین بازی برای کودکان، از جمله امکانات مرکز خرید دیپو است. علاوه بر این، در اوت لت دیپو دو فضای متنوع برای خودروها شامل پارکینگ مسقف با گنجایش ۵۰۰ دستگاه اتومبیل و پارکینگ رو باز با گنجایش ۱۰۰۰ دستگاه اتومبیل، در نظر گرفته شده است.

ساعات کار اوت لت دیپو

اوت لت دیپو در روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان شما خواهد بود.

پرسش‌های متداول

اوت لت دیپو کجاست؟

اوت لت دیپو در محله آلتینوا سینان، روبه‌روی فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

اوت لت دیپو چه امکاناتی دارد؟

۱۵ کافه و رستوران، ۵ سینما، ۳۰۰۰ مترمربع فضا برای کارتینگ (یکی از رشته‌های مهیج اتومبیل‌رانی) و ۵۰۰ متر مربع زمین بازی برای کودکان، از جمله امکانات مرکز خرید دیپو است. همچنین این مجموعه دو پارکینگ روباز و مسقف دارد.

چه برندهایی در اوت لت دیپو وجود دارند؟

برخی از برندهای معروف حاضر در اوت لت دیپو شامل آدیداس، بکو، ال سی وایکیکی، کوتون، ماوی، لیوایز و کالینز می‌شود.

ساعات کار اوت لت دیپو چیست؟

اوت لت دیپو در روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان شما خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *