بهترین هتل های شهر قطر و معرفی آن ها

بهترین هتل های شهر قطر و معرفی آن ها

کشور زیبای قطر در جنوب غربی قاره آسیا  و در شرق کشور عربستان قرار دارد. پایتخت این کشور شهر دوحه می باشد. آب و هوای این کشور گرم و خشک و در اصطلاح بیابانی می باشد. کشور قطر یکی از بهترین کشور های حوزه عربی می باشد. این کشور دارای مکان هایی بسیار شیک و زیبا می باشد. با قاطعیت می توان بیان کرد این کشور دارای مرکز تفریحی زیادی است. هتل های لوکس و زیبایی که در این کشور قرار دارند، زبان زد خاص و عام هستند. اگر جزء افرادی هستید که قصد سفر دارید و به دنبال کشوری لوکس برای سفر می گردید با ما همراه باشید.

مشعل دوحه

مشعل دوحه نام یکی از هتل های لوکس و شیک کشور قطر می باشد. این هتل ۵ ستاره و بسیار بزرگ می باشد. علت نام دوحه بر روی آن شباهت زیاد آن به مشعل می باشد. این هتل دارای یک رستوران گردون شیک و زیبا می باشد. ویو این رستوران گردان بی نظیر است و می توانید همزمان با میل غذا از منظره هم لذت ببرید. از ویژگی های مهم هتل های این کشور می توان به :

  • مینی بار مخصوص
  • حمام خصوصی
  • تهویه مطبوع این هتل

این هتل دارای ۱۶۳ اتاق شیک و مجلل می باشد. هر کدام از این ۱۶۳ اتاق دارای امکانات ویژه ای می باشند. وجود سرویس راحتی لوکس و امکانات رفاهی کامل هر گردشگری را وسوسه می کند تا در این هتل اقامت داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این هتل که بیشتر افراد علاقه مند به فوتبال به دنبال آن هستند، نزدیکی این هتل به یکی از ورزشگاه های مهم این شهر می باشد. در نتیجه اگر به دنبال تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ هستید، اقامت در این هتل می تواند بسیار رویایی باشد.

هتل سنت رجیس دوحه یکی از بهترین هتل های شهر قطر

این هتل یکی از هتل های ۵ ستاره این شهر است. این هتل ساحلی است و دارای ساحلی اختصاصی همراه با زمین تنیس، تهویه مطبوع و… می باشد. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به خدمت رسانی ۲۴ ساعته آن و نزدیک بودن هتل به مرکز شهر اشاره کرد. با نزدیکی هتل به مرکز شهر به راحتی می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر و مراکز خرید آن نهایت استفاده را کنید.

هتل چهار فصل دوحه قطر

این هتل یکی از بزرگ ترین هتل های این شهر می باشد. بزرگی و عظمت این هتل هر بیننده ای را شگفت زده می کند. سالن های مجلل و بزرگ یکی از جاذبه های این هتل می باشد. این هتل به واسطه چشم انداز ساحل بسیار گران قیمت است. از ویژگی های این هتل می توان به اسپاس سه طبقه در این هتل همراه با استخر، سالن غذا خوری بزرگ، سالن نگه داری از کودکان، سالن تناسب اندام و … اشاره کرد.

هتل مارسا مالاز کمپینسکی یکی دیگر از بهترین هتل های شهر قطر

هتل مارسا واقع در جزیره ای در قطر می باشد. این هتل لوکس دارای استخر روباز، سالن آب گرم و باشگاه بدنسازی می باشد. لازم به ذکر است که هتل مارسا ۵ ستاره می باشد. این هتل زیبا دارای ۱۱ سالن بزرگ غذا خوری می باشد.

هتل موندریان

هتل موندریان یکی از جدید ترین و جزء بهترین هتل های شهر قطر می باشد. این هتل با معماری بی نظیری که دارد، باعث جذب تعداد زیادی از گردشگران شده است. هتل موندریان به واسطه استخر روباز و دیگر تفریحگاه های آبی که دارد برای گردشگران بسیار جذاب می باشد. این هتل به وسیله یک طراح هلندی طراحی شده است. هتل موندریان دارای ۲۰۷ اتاق بزرگ و ۵ سوییت لوکس و همچنین یک پنت هاوس می باشد. از ویژگی های چشم نواز این هتل دید ۲۶۰ درجه این هتل می باشد که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. این هتل دارای اتاق رقص مخصوص برای مناسبت های خاص می باشد. خبر خوش برای دوستداران ورزش و جام جهانی این مورد می باشد که این هتل در نزدیکی استادیومی قرار دارد که افتتاحیه جام جهانی در آن جا برگزار می شود.

هتل زباراح

این هتل بر خلاف هتل هایی که در بالا ذکر کردیم بسیار کوچک است. هتل زباراح دارای ۴۵ اتاق می باشد. شما به راحتی می توانید اقامتی لذت بخش در این هتل داشته باشید. این هتل مانند هتل های ۳ ستاره دیگر دارای امکاناتی از جمله سالن بدنسازی، استخر و سونا، اتاق بیزینس و … می باشد. اگر به دنبال هتلی با هزینه های کم و امکاناتی مناسب می باشید ما به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم.

هتل All Messi La

این هتل در یکی از مراکز خرید و گردشگری واقع می باشد. این هتل مناسب هر نوع سلیقه ای می باشد؛ چرا که در این هتل می توان به دلخواه خود در ویلا و سوییت اقامت داشته باشید. این هتل دارای امکانات بی نظیری نظیر استخر، سونا، باشگاه بدنسازی و… می باشد. از دیگر ویژگی های این هتل نزدیکی آن به فرودگاه حمد در دوحه می باشد. در نتیجه افراد می توانند با صرف کم ترین میزان وقت به هتل محل اقامت خود مراجعه کنند و لحظاتی لذت بخش را تجربه کنند.

 هتل شرایتون گرند دوحه

این هتل از قدیمی ترین هتل های ۵ ستاره کشور قطر می باشد. هتل شرایتون به واسطه نمای متفاوتی که دارد گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. نمای این هتل مانند هرم می باشد. هتل شرایتون جزء هتل های محبوب افرادی است که به غذاهای ایتالیایی علاقه مند می باشند. این هتل در نزدیکی ساحل می باشد و مسافت هتل و ساحل حدود ۳ دقیقه می باشد.

هتل کرون پلازا وست بی واقع در دوحه

این هتل یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره شهر قطر می باشد. هتل کرون با سرویس دهی فوق العاده گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. این هتل به واسطه نزدیکی به ساحل باعث شده تا بسیاری از گردشگران در آن اقامت داشته باشند. هتل کرون با سرویس دهی ۲۴ ساعته بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

هتل عشریج قطر

هتل عشریج نیز جزء بهترین هتل های شهر قطر می باشد که واقع شده در مرکز شهر می باشد و دسترسی راحت و آسان را برای گردشگران فراهم کرده است. اگر به دنبال سفر به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی هستید این هتل به واسطه نزدیکی به مرکز شهر انتخاب مناسبی و کم هزینه ای می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی نام هر کدام از هتل های شهر دوحه اشاره می کنیم.

هتل های ۵ ستاره دوحه قطر

  • هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سی تی سنتر
  • هتل دریتز کارلتون
  • ویندهام گرند ریجنسی

هتل های ۴ ستاره دوحه قطر

  • هتل ازدان
  • هالیدی این
  • هتل بست وسترن پلاس

جاذبه های گردشگری کشور قطر

موزه مشیرب : این موزه جزء موزه هایی است که تاریخ رشد و تکامل قطر از زمانی که یک دهکده کوچک بوده و مردمان آن زمان مشغول به ماهیگیری بوده اند را تاکنون ترسیم کرده است.

موزه ملی قطر : این موزه بیان گر تحولات قطر از ابتدا تاکنون می باشد. این موزه شامل سه بخش کلی است :

۱- آغاز قطر

۲- زندگی کنونی

۳- زندگی مدرن در قطر

موزه متحف : این موزه بیانگر آثار هنری در قطر می باشد. این موزه بیش از ۹۰۰۰ آثار هنری را در خود جای داده است و میزبان علاقه مندان به هنر می باشد.

خانه رادوانی : این خانه جزء قدیمی ترین خانه های موجود در قطر می باشد. افرادی که به سنت های دیرینه علاقه مند می باشند می توانند از این خانه دیدن کنند.

شهر فیلم : این منطقه به دلیل جو آرامی که دارد مورد علاقه افراد زیادی می باشد. این شهر بادیه نشینی را به تصویر کشیده است و شیوه زندگی گذشتگان در خلیج فارس را بیان کرده است.

موزه هنر اسلامی : این موزه واقع در قلب دوحه می باشد. موزه هنر اسلامی به گونه ای طراحی شده است که گویا بر روی آب شناور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *