حضور فعال ایران در نمایشگاه گردشگری برزیل

حضور فعال ایران در نمایشگاه گردشگری برزیل

حضور فعال ایران در نمایشگاه گردشگری برزیل

برزیل- ایران : ششمین نمایشگاه گردشگری کشورهای حوزه آمریکای لاتین با شرکت پنجاه شرکت فعال در حوزه‌های مختلف گردشگری و فرهنگی و با حضور ایران در ایالت سائوپائولو برزیل برگزار شد. 

سه شرکت ایرانی فعال در حوزه گردشگری در این نمایشگاه بخشی از ظرفیت‌های گردشگری کشورمان را برای مخاطبان و گردشگران به ویژه مردم برزیل عرضه کردند و غرفه‌های ایران در ششمین نمایشگاه گردشگری کشورهای حوزه آمریکای لاتین با بازدید خوبی همراه بود. 

برخی بازدیدکنندگان از غرفه گردشگری گفتند: ایران جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد و مردم ایران مهمانواز و با فرهنگ غنی هستند.  

«حسین قریبی» سفیر ایران در برزیل در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: گردشگری ایران و برزیل سابقه خوب همکاری دارد و مردم برزیل علاقمند هستند به ایران سفر کنند و از بناهای تاریخی و جاذبه‌های فرهنگی و تمدنی ایران بازدید کنند.

قریبی افزود: با برگزاری جام‌جهانی فوتبال در قطر هواداران فوتبال برزیلی به دوحه سفر می‌کنند و این فرصت خوبی است تا این گردشگران برای بازدید از ظرفیت‌های گردشگری در ایران تشویق شوند. 

ششمین نمایشگاه گردشگری کشورهای حوزه آمریکای لاتین ۱۶ تا ۱۹ فروردین (۵ تا ۸ آوریل ۲۰۲۲) در ایالت سائوپائولو برزیل برگزار شد و هدف شرکت‌های ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه معرفی جاهای دیدنی ایران و جذب گردشگر از آمریکای‌لاتین برای سفر به ایران بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *