هموطنان فقط می‌توانند بلیط بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را خریداری کنند

هموطنان فقط می‌توانند بلیط بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را خریداری کنند

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد با آغاز فروش بلیط‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ در این مرحله فقط خرید بلیط امکان پذیر است.

با توجه به اینکه در روزهای اخیر در فضاهای حقیقی و مجازی، تبلیغات مربوط به برگزاری و فروش تورهای جام جهانی فوتبال منتشر می‌شود، هموطنان توجه کنند که پرواز یا فروش اقامت هتل‌ها در قطر یا هماهنگی راهنماها برای جام جهانی در نظر گرفته نشده، در این مرحله هموطنان فقط می‌توانند برای خرید بلیط بازی‌ها اقدام کنند. اطلاع رسانی و نام نویسی نیز از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

هموطنان قبل از هر گونه اقدام برای خرید بسته سفر (تور) به مقصد قطر باید از مجاز و معتبر بودن فروشنده و مجری بسته سفر (تور مسافرتی) با مشاهده مجوز دفتر خدمات مسافرتی و در صورت نیاز استعلام اعتبار آن با استفاده از آدرس الکترونیکی https://www.visitiran.ir/fa/facilityList/agency یا تماس با ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌ها اطمینان یابند.

همچنین مقام مجاز دفتر خدمات مسافرتی باید عقد قرارداد و دریافت نسخه معتبر قرارداد را مهر و امضاء کند.

هموطنان باید از واریز هرگونه وجه به حساب واسطه‌ها و اشخاص متفرقه و بدون سمت مجاز خودداری کنند. توجه به قوانین فیفا به آدرس https://www.fifa.com و توجه به اطلاعیه‌های صادره از مراجع رسمی داخلی از جمله فدراسیون فوتبال به آدرس http://ffiri.ir الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *