چگونه ویزای توریستی کانادا را تبدیل به اقامت دائم کنیم؟

چگونه ویزای توریستی کانادا را تبدیل به اقامت دائم کنیم؟

چگونه ویزای توریستی کانادا را تبدیل به اقامت دائم کنیم؟

تلاش برای اخذ اقامت دائم کانادا

بدون شک، مهاجرت و زندگی در کشور دیگر امری مهم و حساس می باشد که شرایط زندگی افراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل همه افراد به دنبال مقصدی هستند که شرایط ایده آلی داشته باشد و بهترین اتفاقات را برایشان رقم بزند. سال های طولانی است که کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای مهاجرپذیر جهان شناخته شده است و عوامل متعددی در محبوبیت این کشور نقش دارند.

از مهم ترین دلایل تمایل افراد برای اخذ اقامت دائم کانادا می توان به شاخص کیفیت زندگی، مهاجر پذیری کشور، شرایط کار، کیفیت آموزش و وضعیت ایده آل اقتصادی اشاره کرد که همه این فاکتورها در کنار هم، یکی زندگی عالی و بی دغدغه را رقم می زنند. یکی از بزرگترین دغدغه هایی که مهاجران همیشه در سر دارند، دریافت اقامت دائم پس از اقامت موقت می باشد. در بسیاری از کشورهای جهان، شرایط بسیار پیچیده و سخت گیرانه ای برای دریافت اقامت دائم در نظر گرفته اند اما کانادا جزو کشورهایی است که در این زمینه شرایط بسیار مناسبی دارد.

جالب است بدانید که شما می توانید از طریق اکسپرس انتری، از همان ابتدای ورود اقامت دائم این کشور بدست آورید. با بررسی شرایط مهاجران در کشور کانادا، تمایل مردم برای اخذ اقامت این کشور افزایش می یابد چرا که از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند. Usnews به عنوان یکی از معتبرترین منابع اخبار و آمارهای مختلف جهانی، کشور کانادا را به عنوان بهترین کشور برای مهاجران معرفی کرده است! طبق آمار بدست آمده، کانادا در رتبه دومین کشور برتر جهان قرار گرفته است که شاخص های مختلفی در این امر تاثیر دارند.

 مهم ترین دلایل محبوبیت کانادا:

  • اقتصاد قدرتمند
  • قدرت و جایگاه کلی کشور
  • کیفیت بسیار بالای زندگی
  • روش های اخذ شهروندی
  • ماجراجویی و جاذبه های گردشگری
  • رشد فرهنگی
  • شرایط کارآفرینی ویژه
  • محرک ها

بررسی شاخص کیفیت زندگی در کانادا

یکی از مهم ترین ویژگی ها کشور کانادا، کیفیت زندگی در آن جا می باشد. به طور طبیعی شرایط زندگی در شهرهای مختلف این کشور متفاوت است اما به طور کلی، شرایط زندگی در کشور کانادا با امتیاز کلی ۱۶۰.۶ از نظر کیفی در کیفیت “بسیار بالا” قرار دارد و یکی از ایده آل ترین کشورهای جهان برای زندگی می باشد.

بررسی اقتصاد کانادا در سال ۲۰۲۰

یکی دیگر از دلایل محبوبیت کانادا که آن را به یکی از بی نظیر ترین مقاصد برای مهاجرت تبدیل کرده است، شرایط اقتصادی این کشور می باشد. لازم به ذکر است که بر اساس آمارهای منتشر شده، کانادا به عنوان دهمین کشور بزرگ جهان از نظر بزرگی اقتصاد در سال ۲۰۲۰، شناخته شده است.

همچنین این کشور موفق شده است در کنار نیوزلند با شاخص ۷.۴۲ به عنوان دهمین کشور امن جهان از لحاظ سرمایه گذاری شناخته شود که این ویژگی بسیار مهم و قابل توجه است و دلیل محکمی برای افزایش انگیزه جهت دریافت اقامت دائم کانادا می باشد. نکته قابل توجه دیگر این است که کانادا به عنوان پنجمین کشور برتر جهان برای زندگی زنان شناخته شده است! چرا که زنان در این کشور از شرایط رفاه بسیار بالایی برخوردار هستند. بدون شک، این موضوع می تواند تاثیر بسیاری در محبوبیت این کشور و تامین آسودگی خاطر زنان برای زندگی در کشور کانادا را فراهم آورد.

تنوع فرهنگی فراوان در کشور کانادا

کانادا کشوری است که می توانید در آن شاهد فرهنگ های گوناگون باشید که به راحتی در کنار هم زندگی می کنند. همانطور که گفته شد، این کشور یکی از بالاترین نرخ های مهاجرت در جهان را به خود اختصاص داده به طوری در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۱۰۰۰۰ مهاجر از سراسر جهان به این کشور سفر کرده اند.

جالب است بدانید که امروزه افراد مختلف با فرهنگ های گوناگون و با حفظ آیین و سنت های پیشین خود، یک هارمونی زیبا در کشور کانادا ایجاد کرده اند و بدون هیچ دغدغه ای در کنار هم زندگی می کنند.  طبق بررسی های انجام شده، بیشتر از ۳۰ خرده فرهنگ در کشور کانادا حضور دارد که شهرهای تورنتو، مونترئال و ونکوور نمود بارزی از این تفاوت های فرهنگی می باشند. بنابر این شما از فرهنگی که باشید و با هر مذهب و آیینی که دارید می توانید با خیال آسوده به این کشور مهاجرت کنید و با اخذ اقامت دائم کانادا، یک زندگی ایده آل و بدون دغدغه را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *