گردشگری سلامت به صنعت پررونق قطر تبدیل می‌شود

گردشگری سلامت به صنعت پررونق قطر تبدیل می‌شود

سلامتی این روزها از اهمیت بیشتری برخوردار و تبدیل به کسب و کاری بزرگ در قطر شده است به‌طوریکه در این کشور می‌توان از اقامت در استراحتگاه‌های سلامت لوکس تا زندگی و کار در مزرعه سازگار با محیط زیست را  تجربه کرد. برنامه قطر ۳۶۵ به بررسی این موضوع می‌پردازد.

زلال؛ خلوتی کل‌نگر

در شمال کشور، ۲۸۰ هزار مترمربع فضا به طرح کل‌نگر سلامتی اختصاص داده شده که ترکیبی از طب سنتی عربی و روش‌های درمانی اصلاح سبک زندگی است. مدیرعامل استراحتگاه سلامتی «زلال» می‌گوید: «می‌خواهیم مهمانانمان با خود و خانواده‌شان ارتباط برقرار کنند. اگر اکنون در سلامتی خود سرمایه‌گذاری کنید، هنگام پیری نتیجه آن را می‌بینید.»

اقامت دراستراحتگاه سلامتی با جلسه‌ای در اتاق مشاوره، جایی که برنامه مختص هر مهمان تدوین می‌شود، آغاز می‌شود. از یوگا گرفته تا حمام‌های سنتی تا ماساژ یا آرامش یافتن در اتاق‌های نمک هیمالیایی، «زلال» مهمانان را به تجربه بهبود سلامت از طریق درمان و فعالیت‌های مختلف دعوت می‌کند. این استراحتگاه با هدف کلی ارائه ابزاری به مردم برای تغییر سبک زندگی و تجربه حقیقی سلامت در طولانی مدت، برای خانواده‌ها و فرزندانشان بسته‌های ویژه خدمات فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *