برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه اوراسیا در صنعت کشاورزی | ۲۰۲۱

برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه اوراسیا در صنعت کشاورزی | ۲۰۲۱

نمایشگاه کشاورزی آنتالیا یا همان Growtech ، بزرگ ترین نمایشگاه در صنعت گلخانه است که هر سال در شهر آنتالیا که مرکز تولید و صادرات محصولات کشاورزی در  کشور ترکیه می باشد، برگزار میشود. سابقه برگزاری این نمایشگاه جذاب و مهم به سال ۲۰۰۱ برمی گردد و در سال ۲۰۲۱ نیز برای بیستمین بار در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ نوامبر مصادف با ۳ الی ۶ آذر برگزار خواهد شد.

برای خرید ارزان ترین تور آنتالیا اینجا کلیک کنید.

بزرگ ترین نمایشگاه کشاورزی آنتالیا

نمایشگاه کشاورزی Growtech ، به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در اوراسیا و ترکیه شناخته شده است و نمایشگاهی معروف در اروپای شرقی، خاورمیانه و منطقه قفقاز محسوب می شود که هر سال بر شهرت جهانی آن اضافه می شود. این رویداد با مشارکت شرکت ها و کمپانی های مشهور و برجسته در عرصه  گلخانه و فناوری های مرتبط، تجهیزات کشاورزی، سیستم های آبیاری، رشد بذر، کشت نهال، تغذیه و حفاظت از گیاهان، کنترل های بیولوژیکی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی برگزار می شود. همه افراد متخصص در این رویداد یکدیگر را ملاقات کرده و کسب و کارشان را به هم معرفی می کنند.

برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا اینجا کلیک کنید.

جالب است بدانید که هر سال بر تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه افزوده می شود و همه افراد، از کشاورزان ساده گرفته تا شرکت های بزرگ و شناخته شده در صنعت گل و گیاه در این رویداد گرد هم می آیند. امسال بیشتر از ٧٠٠ شرکت و برند مهم و مشهور از ٣٠ کشور مختلف از جمله کشورهای هلند، اسپانیا، چین، کره جنوبی، مصر و آفریقا غرفه های خود را در این رویداد به نمایش گذاشتند. هدف اصلی این نمایشگاه رشد و توسعه صنعت کشاورزی و افزایش تعداد بازدیدکنندگان تا حدود ٨٠٠٠٠ متخصص کشاورزی از ٨٠ کشور میباشد.

آخرین آمار صنعت کشاورزی ترکیه

ترکیه با جمعیت رو به رشد ۸۳ میلیون نفری به عنوان یکی از ۲۰ اقتصاد برتر و بزرگ جهان شناخته شده است. علاوه بر این، کشور ترکیه یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان بزرگ و مهم محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی هم می باشد به طوری که رتبه هفتمین تولیدکننده بزرگ کشاورزی در جهان را به خود اختصاص داده است.این کشور تولیدکننده و صادرکننده برتر محصولات زراعی از جمله فندق، شاه بلوط، زردآلو، گیلاس، انجیر، زیتون، به، تنباکو و چای میباشد.

رویدادهای مهم نمایشگاه کشاورزی در اکسپو آنتالیا

وزارت اقتصاد ترکیه برای کمک به رشد تجاری و بازاریابی شرکت ها و همچنین تشویق برند های مختلف برای همکاری، برنامه هایی را در نظر گرفته است. این رویداد خریداران و فروشندگان و همچنین افرادی که خدمات گوناگون کشاورزی و گلخانه ای را ارائه می کنند به طور مستقیم با هم در ارتباط هستند و افراد متخصص می توانند راه حل هایی را برای بهبود خدمات و افزایش کیفیت محصولات ارائه کنند.  در واقع می توان گفت که Growtech  میزبان سمینارها و جلسات مختلفی از سوی شرکت ها،انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، سازمان‌های غیردولتی و حتی دانشگاه‌ ها می باشد که تاثیر چشمگیری در رشد و توسعه این صنعت خواهند داشت. در این نمایشگاه به برندهایی که اقدامات خلاقانه و نوآورانه ای در این زمینه داشته اند جوایزی اهدا می شود که هدف اصلی این کار، پیشرفت و تولید محصولات کشاورزی بهتر و ارائه خدمات با کیفیت تر می باشد.

چند دلیل مهم برای شرکت در نمایشگاه کشاورزی آنتالیا

Growtech  یکی از مهمترین پلتفرم ها برای فروش و بازاریابی در عرصه کشاورزی و گل و گیاه می باشد که امکان معرفی برند و محصولات کشاورزی را برای شرکت ها و افراد مختلف فراهم می کند و فرصت های همکاری و مشارکت های تجاری جدید را در اختیار آنها قرار می دهد. در واقع، این نمایشگاه یک مرکز مهم برای ملاقات های بین المللی در حوزه صنعت کشاورزی می باشد که هر ساله شهرت بیشتری پیدا می کند.

۶ دلیل مهم و اساسی برای مشارکت برندها و کسب و کارهای مختلف در این رویداد به شرح زیر می باشد:

 

۱. امکان پیشرفت و توسعه کسب و کارهای گوناگون

حضور در این نمایشگاه امکان ملاقات با متخصصان بزرگ داخلی و بین المللی را فراهم می کند که می تواند تاثیر چشمگیری در پیشرفت و بهبود کسب و کارها داشته باشد.

 

۲. معرفی محصولات و خدمات به طیف گسترده ای از مخاطبان

سالانه بر تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه افزوده می شود و شما این فرصت را دارید که محصولات و خدمات خود را در سطح گسترده ای معرفی کنید.

 

۳. آشنایی با جدید ترین محصولات و خدمات در زمینه کشاورزی

در این نمایشگاه با انواع برندها و شرکت های جدید آشنا خواهید شد که محصولات و ایده های تازه و نوآورانه را ارائه می کنند.

 

۴. امکان بررسی و تجزیه و تحلیل بازار در حوزه کشاورزی

با حضور در این بازار امکان بررسی وضعیت بازار فروش محصولات گلخانه ای و کشاورزی و همچنین ارزیابی کیفیت خدمات در این زمینه فراهم خواهد شد.

 

۵. شرکت در سمینارهای مختلف و آگاه شدن از جدید ترین اخبار

برند ها و کمپانی های مختلف با شرکت در سمینارها و جلسات مختلف Growtech، از جدید ترین اخبار و رویدادهای این صنعت آگاه می شوند که تاثیر بسزایی در پیشرفت کسب و کار آنها خواهد داشت.

 

۶. امکان بهره مندی از فرصت های کاری جدید

بزرگ ترین و معروف ترین برندهای صنعت کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند و این موضوع فرصت همکاری های جدیدی را برای سایر برندها و شرکت های کوچکتر که ایده های خوبی در سر دارند، فراهم می کند.

چه کسانی در نمایشگاه کشاورزی آنتالیا شرکت می کنند؟

همانطور که گفته شد، این رویداد به طور تخصصی به صنعت کشاورزی و گل و گیاه می پردازند و افراد و برندهایی که در زیرشاخه های مختلف این صنعت فعالیت می کنند در این نمایشگاه شرکت می کنند. از جمله این افراد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کشاورزان، تولیدکنندگان و فروشندگان

مدیران خرید محصولات و مواد غذایی

سرمایه گذارانی که می خواهند در بخش کشاورزی ترکیه فعالیت کنند

صاحبان شرکت های گلخانه ای و کشاورزی

دامپروران

نمایندگان رسانه ها

خریداران و سرمایه گذاران بالقوه در بخش کشاورزی

مدیران خرید و مسئولان فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی

اساتید و دانشجویان دانشگاه کشاورزی

فروشندگان میوه و تره بار

سازمان های غیردولتی و نهاد های مرتبط با کشاورزی

پایداری؛ مهم ترین هدف صنعت کشاورزی

کسب و کار پایدار صرفا به معنای احترام به محیط زیست و فضای سبز نیست، بلکه جنبه های مختلفی را در برمیگیرد که از جمله آنها می توان به مدیریت مسئولانه با در نظر داشتن اهداف بلند مدت و همچنین حفظ سودآوری امروز و تضمین موفقیت برای فردا اشاره نمود. به طور کلی، رویکرد پایداری شامل موارد زیر می شود:

 

مردم و فرهنگ: به معنای کارآفرینی و جذب نیرو در این حوزه و حمایت از استعدادها و ایجاد انگیزه در افراد.

کسب و کار مسئولیت پذیر: به معنای کنترل و مدیریت اثرات زیست محیطی کسب و کار.

جوامع : به معنای حمایت از جامعه ای که با آنها کار می کنیم.

مدیریت بازارهای اطلاعاتی: به معنای مدیریت مشکلات و ریسک های موجود در کسب و کار.

برقراری استانداردهای سلامت و ایمنی در نمایشگاه کشاورزی آنتالیا

Growtech  با تاکید بر آخرین استانداردهای سلامت و ایمنی All Secure Informa برگزار می شود و سعی دارد مجموعه دقیقی از اقدامات پیشرفته را برای ارائه بالاترین سطح بهداشت و ایمنی در رویدادهای خود در نظر بگیرد تا به همه شرکت کنندگان این اطمینان را بدهد که در یک محیط امن و کنترل شده حضور دارند.

بازدید کنندگان می توانند با خیال راحت در این نمایشگاه سازمان‌یافته، ایمن، بهداشتی، عملکردی و با کیفیت شرکت کنند و لذت ببرند چرا که همه رویدادهای Informa بر اساس دستورالعمل های رسمی دولت و مقامات محلی و با در نظر گرفتن مقررات خاص آن مکان اجرا می شوند. این قوانین و مقررات شامل موارد زیر می باشند:

 

نظافت و تمیزی محل برگزاری رویداد

رعایت نظافت و بهداشت فردی همه شرکت کنندگان مثل شست و شوی دست ها و غیره

استفاده از سیستم های آنلاین برای ثبت نام و غیره جهت جلوگیری از تماس مستقیم

جلوگیری از تماس های فیزیکی مانند دست دادن، در آغوش گرفتن، استفاده از مدارک کاغذی و غیره

اقداماتی برای رعایت فاصله اجتماعی از جمله ایجاد مسیرهای یکطرفه، کنترل ساعت های شلوغ بازدید و غیره

رعایت بهداشت در غرفه های غذا و نوشیدنی و رعایت فاصله اجتماعی در صف ها

تجهیزات حفاظت فردی (PPE) مانند استفاده از ماسک، دستکش، شیلد ( در صورت نیاز)

ارائه خدمات کمک های اولیه

کنترل وضعیت سلامت بازدیدکنندگان از قبیل بررسی دمای بدن و غیره

مزایای شرکت در نمایشگاه کشاورزی آنتالیا  برای غرفه داران

همانطور که اشاره کردیم، نمایشگاه کشاورزی آنتالیا Growtech Eurasia، بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در اوراسیا و رویدادی مهم و تاثیر گذار در اروپای شرقی ، خاورمیانه و منطقه قفقاز محسوب می شود. Growtech یک پلتفرم منحصر به فرد و سودمند می باشد که مجموعه ای از فرصت های جدید را در اختیار شرکت کنندگان و فعالان در زمینه کشاورزی قرار می دهد. از مزایای این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

فرصتی عالی برای فروش و جذب مشتریان بیشتر

آشنایی با نمایندگان و تولیدکنندگان جدید

امکان بهره مندی از محصولات و خدمات جدید

افزایش آگاهی درباره برندهای دیگر

استفاده از فرصت ها برای بازاریابی و بهبود روابط رسانه ای

تضمین وفاداری مشتریان

ارزیابی و بررسی بازار

افزایش آگاهی از روند فعالیت های سایر رقبا

معرفی غرفه های نمایشگاه کشاورزی نمایشگاه کشاورزی آنتالیا

این رویداد به طور سالانه  با هدف رشد و توسعه صنعت زراعت و کشاورزی و همچنین ایجاد فرصت های جدید برای فعالان در این حوزه برگزار میشود و دارای غرفه های مختلف از جمله موارد زیر می باشد:

 

گلخانه و تجهیزات گلخانه ای :

این غرفه ها شامل پروژه های ساخت گلخانه، مواد و پلاستیک های گلخانه، سیستم های گرمایشی و تهویه گلخانه، سیستم های آبیاری گلخانه، سیستم های روشنایی گلخانه و اتوماسیون گلخانه می شوند.

 

تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی :

این غرفه ها شامل مواردی از جمله تراکتورها و تجهیزات، ماشین های کشاورزی مزارع، ماشین های کشاورزی مزارع کوچک، سیستم های اتوماسیون، ماشین ها و سیستم های بسته بندی محصولات، ماشین آلات نگهداری محصولات، ماشین ها و سیستم های نگهداری و انبار محصولات، توربین های گندزدایی و ضدعفونی، ماشین های کارگاهی، ماشین های چمن زنی و سایر تجهیزات می شوند.

 

بذر و دانه های گیاهی:

از جمله این موارد می توان به بذر سبزیجات، اصلاح بذر سبزیجات، بذر میوه ها، بذر چمن و گل ها، محصولات و وسایل نگهداری بذرها، انواع کودها و غیره اشاره نمود.

 

جوانه ها:

این غرفه شامل انواع سبزیجات و درختان میوه، تولید جوانه ها و نهال ها، تجهیزات درختکاری و غیره میشود.

 

تغذیه گیاهان و محافظت از آنها:

موادی از جمله تنظیم کننده های رشد گیاهان، محافظت بعد از برداشت، بهبود خاک، سموم و کودهای  شیمیایی، کودهای مخصوص آبیاری قطره ای، کودهای مایع معدنی، کودهای بیولوژیک و غیره در این غرفه ها ارائه می شوند.

 

کشاورزی ارگانیک:

ارائه انواع محصولات و نهاده های کشاورزی ارگانیک، تولیدات کشاورزی ارگانیک، کودهای کشاورزی ارگانیک و موسسات صدور گواهی نامه کشاورزی ارگانیک از جمله خدمات این غرفه ها هستند.

 

سیستم ها و تجهیزات آبیاری:

انواع سیستم های آبیاری قطره ای، سیستم های آبیاری بارانی، قطعات لوله های PE، پمپ های آبیاری، آبفشان ها، سیستم های آزمایش آب، تجهیزات تحقیقات آب و خاک در این غرفه ها ارائه می شوند.

 

تجهیزات دامداری:

در این غرفه ها انواع خدمات و تجهیزات مورد نیاز برای دامداری ارائه می شود.

 

خدمات و تدارکات:

این غرفه ها نیز شامل فعالیت هایی از جمله طراحی پروژه، مشاوره و کارشناسی،  خدمات نظارت، خدمات کنترل، خدمات آزمایش، وسایل اندازه گیری و سنجش، خدمات مالی و بانکی  کشاورزی، خدمات تحقیق و آنالیز کشاورزی و بیمه کشاورزی می شوند.

بازخورد بازدیدکنندگان درباره رویداد نمایشگاه کشاورزی آنتالیا

به گفته شرکت کنندگان، حضور در این نمایشگاه امکان آگاهی از پیشرفت ها و نوآوری های جدید و کسب دانش بیشتر در زمینه کشاورزی را فراهم ساخته و برای آنها بسیار مفید بوده است به طوری که تمایل دارند هر سال در این رویداد شرکت کنند. از نگاه بازدیدکنندگان، Growtech Eurasia یک نمایشگاه عالی برای پاسخگویی به نیازهای آنها در زمینه های مختلف از جمله آشنایی با جدید ترین فناوری ها و محصولات میباشد. این رویداد مکانی برای آگاهی از صفر تا ۱۰۰ اطلاعات کشاورزی می باشد و می تواند تاثیر قابل توجهی در رشد و توسعه این صنعت مهم داشته باشد.

 

اطلاعات دقیق رویداد نمایشگاه کشاورزی آنتالیا

محل برگزاری: کشور ترکیه، آنتالیا

آدرس: کشور ترکیه، آنتالیا، ۰۷۱۱۲ Aksu، Soğucaksu

تاریخ برگزاری نمایشگاه: ۲۴ – ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱

مساحت نمایشگاه: ۶۰۰۰۰ متر مربع

تعداد کشورهای شرکت کننده: بیش از ۴۰ کشور

تعـداد شرکت ها و برندهای مشارکت کننده: بیش از ۹۰۰ شرکت مختلف

تعداد شرکت کنندگان بین المللی: بیش از ۲۰۰ شرکت کننده

راه های دسترسی به اکسپو آنتالیا: این نمایشگاه از مرکز شهر با اتوبوس و تاکسی ۲۰ دقیقه فاصله دارد و تنها ۵ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. در صورت استفاده از ماشین شخصی، می توانید از تقاطع شهر پینارلی در بزرگراه آنتالیا – آلانیا به محل برگزاری برسید.

معرفی بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت مسافران و بازدیدکنندگان

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و زیبای کشور ترکیه میباشد که از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است. این شهر جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوانی دارد که می توانند یک سفر لذت بخش و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنند. اگر شما هم برای بازدید از این نمایشگاه به شهر زیبا و دیدنی آنتالیا سفر کردید پیشنهاد می کنیم در هتل های لوکس و باکیفیت این شهر اقامت کنید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *