حمایت از برنامه توسعه گردشگری ایران و چین

حمایت از برنامه توسعه گردشگری ایران و چین

اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیدار معاون گردشگری و سفیر چین در ایران و گفت‌وگو درباره موضوع توسعه گردشگری دو کشور خبر داد.

اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری این وزارت‌خانه در دیداری با «چنگ هوا»، سفیر کشور چین در ایران ضمن تاکید بر قرابت‌های فرهنگی و تاریخی دو کشور با تشریح ظرفیت‌های گردشگری بستر‌های مستعد همکاری را بررسی کردند.

علی‌اصغر شالبافیان در این دیدار ضمن اشاره به اینکه با هدف توسعه روابط گردشگری دو کشور برنامه اجرایی فعالیت در بازار چین توسط دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت تهیه شده است، سرفصل‌های سرمایه‌گذاری، آموزش و تبلیغات را از رئوس اصلی آن عنوان کرد.

در این دیدار همچنین سفیر کشور چین در ایران نیز ظرفیت‌هایی از جمله زمینه مساعد ورزش اسکی و نیز جذابیت‌های خطوط راه‌آهن ایران را از جمله جذابیت‌های مورد توجه چینی‌ها دانست و تمرکز بر علاقه‌مندی گردشگران این کشور را راهی به سوی جذب آ‌ن‌ها و آشنایی با جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مقصدی مورد توجه دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *