خرید ملک

قطعا تاکنون شنیده اید که انگلستان کشوری است با ثبات اقتصادی بسیار خوب که همواره در نظام اقتصادی جهان نقش تعیین کننده ای را ایفاء نموده است. بسیاری از سرمایه داران نیز یکی از دلایل گرایش آنان به سرمایه گذاری در کشور انگلستان همین دلیل است زیرا علاوه بر تامین امنیت سرمایه شان میتوانند به سود آوری قابل توجیحی نیز دست پیدا کنند.
دپارتمان VIS GLOBAL با برخورداری از کارشناسان حاذق در این امر همراه شما خواهد بود تا به تمام اهداف خود در یک سرمایه گذاری مناسب دست پیدا کنید. اما از آنجایی که سرمایه گذاری امری حساس و پیچیده است توصیه میکنیم به تنهایی و بدون مشورت با وکلای مجرب در این زمینه اقدامی را انجام ندهید.

انواع روش های سرمایه گذاری در انگلستان

سه روش سرمایه گذاری در انگلستان وجود دارد که به شرح ذیل است:

۱. خرید ملک
۲. ثبت شرکت و کارآفرینی
post-study work۳‌‌.

 

 

سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات

اگر قصد سرمایه گذاری دارید شما میتوانید با نقدینگی و سرمایه ی ۲ میلیون پوندی مورد نیاز ملکی را در انگلستان خریده و اقامت این کشور را برای خود و خانواده تان اخذ نمایید.
در واقع خرید ملک در انگلستان برای افراد خارجی بهتر است که از طریق سرمایه نقد صورت پذیرد و این یعنی نیازی به درخواست وام نباشد زیرا ممکن است درخواست چنین وام‌هایی در کشور انگلستان برای افراد خارجی کار دشواری باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در انگلستان هستید مهم است که درک کاملی از بازار ملک در انگلستان و سرمایه و بودجه مکفی برای خرید ملک را داشته باشید.
خوشبختانه افراد خارجی حتی اگر نخواهند در کشور انگلستان حضور داشته باشند، قادر به خرید ملک در این کشور هستند.
از دیگر مزایای سرمایه گذاری ور کشور انگلستان وجود سیستم نظارتی قوی و رعایت موازین و استانداردهای جهانی است. به طوری که این کشور از نظر بانک های بین المللی، در سال ۲۰۱۸ توانست جزو ۷ کشور برتر دنیا در زمینه تجارت بین الملل باشد. از این رو می توان گفت که اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری و در کنار آن انجام اقداماتی همچون خرید ملک می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای سرمایه گذاران خارجی باشد.

و اما مسئله ای که بسیار برای خارجی ها حائز اهمیت می باشد این است که آیا سرمایه گذاری در انگلستان از طریق خرید ملک منجر به اخذ اقامت می شود؟

باید بگوییم بله امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد اما با شرایطی که دولت انگلیس اعلام کرده است در غیراینصورت فقط با خرید ملک د نمی توان اقامت انگلستان را دریافت کرد. یکی از شرایط این است که ملک خریداری شده باید بالای ۲ میلیون پوند ارزش داشته باشد و نباید تا ۵ سال فروخته شود.
به عبارتی دیگر در کشور انگلستان به طور معمول خرید ملک از ۷۵۰ هزار پوند آغاز می شود و تا ۲ میلیون پوند ادامه می یابد اما ملک هایی که ارزش آنها زیر ۲ میلیون پوند باشد منجر به اخذ اقامت در انگلستان نخواهد شد و خرید ملک با ارزش پایین تر از ۲ میلیون پوند بیشتر برای افرادی که دارای اقامت دائم انگلستان از راههای دیگر هستند مناسب می باشد و در واقع یک امتیاز برای آنها محسوب می شود.

آیا اخذ اقامت دائم برای خانواده ی سرمایه گذار امکان‌پذیر است؟

افراد با خرید ملک در لندن با سرمایه ی ۲ میلیون پوندی می توانند امکان اقامت خود و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را در این کشور فراهم کنند.
جهت بررسی شرایط خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.‌