صلح‌جو ترین کشور های جهان کدام کشور ها هستند؟

صلح‌جو ترین کشور های جهان کدام کشور ها هستند؟

کانادا مظهر تنوع قومی

بیایید بگوییم که کانادایی‌ها حتی برای یک دقیقه اشتباهی که مرتکب می شوند عذرخواهی کنند، چه رسد به اینکه به یک جنایت بزرگ فکر کنند. کانادا برخی از باطراوت‌ترین شهرها را دارد که از نظر روحی سخاوتمندانه هستند. از نظر قومی متنوع است، بنابراین فرد طعم فرهنگ‌های مختلف را در سراسر کشور می‌چشد. تورنتو و ونکوور را نمی‌توان از دست داد. زیرا از هر نظر پویا هستند. از مناظر گرفته تا غذا، آنها کاملا منحصر به فرد هستند! کانادا نمونه زنده‌ای از جادویی است که با کنار هم قرار دادن همه قومیت‌ها می‌تواند ایجاد شود. این کشور مملو از تمام جاذبه‌های طبیعی خود است، همچنین یک کشور ایده آل برای ماهیگیری، صخره نوردی، قایق رانی و کایاک سواری است.

سنگاپور، بندر شرق آسیا

آیا منتظر کشوری در آسیا با عنوان امن نبودید؟ بله، سنگاپور یکی از شهرهای برتر با نرخ جرم کمتر است. سنگاپور که به بهترین وجه به عنوان دنیای کوچک آسیای مدرن توصیف می‌شود، دیگ ذوب فرهنگ و تاریخ و مملو از لذت‌های آشپزی است. اساسا جهانی و زیبا است. این شهر در یک باغ ترکیبی از فرهنگ‌ها است که ایده‌های مختلف، جاذبه‌ها و معماری‌های جدید را با هم ترکیب می‌کند و با اشاره‌ای درخشان از مدرسه قدیمی به خوبی پیش می‌رود. بیایید بگوییم که این کشور غذا و خرید خود را بسیار جدی می‌گیرد. با داشتن خط افق عالی، ساختمان‌های بلند و مرکز شهر شلوغ با انبوه مردم، از سرزندگی سنگاپور کاملا لذت خواهید برد.

اسلوونی، خانه‌ای در زمین کوهستانی

یک مقصد بسیار دست کم گرفته شده، اسلوونی، کشوری در اروپای مرکزی دارای تنوع شگفت انگیزی از زمین‌ها، از سواحل مدیترانه تا قله‌های آلپ جولیان، تا تپه‌های جنوبی است. این کشور دارای ترکیبی ظریف از فرهنگ ریشه‌دار خود به همراه اقتباس‌های قرن بیست و یکمی است که آن را به کشوری جذاب برای بازدید تبدیل می‌کند. این جواهر کوچک ممکن است اندازه کوچکی داشته باشد اما چیزهای زیادی برای کاوش در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در اسلوونی، باید به لیوبلیانا، پایتخت زیبا که جایزه پایتخت سبز اروپا را در سال ۲۰۱۶ برنده شد، بروید. بلد به خاطر دریاچه کوهستانی رمانتیک خود با قلعه و جزیره خاص خود و سلیج که یکی از شهرهای باستانی اسلوونی است که در شکوه اصلی خود ایستاده است.

ژاپن، خانه‌ای برای معماری عالی و غذای عالی

اگر جایی واقعا بتوانید معنای آتیتی دوو باوا را یاد بگیرید، اینجا ژاپن است. ساکورای در حال پر شدن، شینکانسن‌ها (قطار گلوله‌ای) که با سرعتی غیرمعمول در حال حرکت است و کمک‌های فن‌آوری به روز، از حمام‌های آن گرفته تا دستگاه‌های فروش خودکار آن، مطمئنا از تمام نقاط ژاپن لذت خواهید برد. پس از کاوش در همه چیزهایی که این کشور ارائه می‌دهد، دوست نخواهید داشت کشور را ترک کنید. این کشور منضبط دارای یک زندگی شبانه خیره کننده نیز است که نیاز به کاوش دارد. از دست دادن توکیو ، کیوتو ، اوزاکا در ژاپن یک اشتباه است.

جمهوری چک، سرزمین هنر و موسیقی

در رتبه دهم فهرست شاخص صلح، جوهر جمهوری چک در قلعه‌ها، موزه‌ها، کلیساهای جامع و شهرهای قرون وسطایی آن نهفته است. پایتخت پر فرهنگ، پراگ که اغلب با عنوان “شهر هزاران مناره” برچسب گذاری می‌شود، با معماری گوتیک الهام بخش و خیابان‌های سنگفرش شده که منعکس کننده جذابیت روستایی شهر هستند، آراسته شده است. می‌توان گفت که این کشور به دلیل کلوپ‌های جاز جذاب و بازارهای پرهیاهو که گردشگران را سرگرم می‌کند، کانون پرندگان شب است. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش تاریخی آن هستید، قلعه‌ها مکان مناسبی برای رفتن به آن هستند.
این کشورها جزو کشورهای برتر در شاخص صلح جهانی هستند که در مقایسه با کشورهای دیگر به عنوان برخی از امن‌ترین کشورها شناخته می‌شوند. بنابراین چه چیزی شما را از برنامه ریزی سفر امسال به این کشورهای امن و سالم باز می‌دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *