گردشگران با یک پیشنهاد باورنکردنی با ۱۰ پوند از لندن به استرالیا می‌روند

گردشگران با یک پیشنهاد باورنکردنی با ۱۰ پوند از لندن به استرالیا می‌روند

یک پیشنهاد باورنکردنی به جوانان، امکان پرواز از بریتانیا به استرالیا را برای آن‌ها فقط با ۱۰ پوند امکان‌پذیر کرده است.

قیمت بلیت هواپیما برای سفر از لندن به آدلاید، مرکز استرالیای جنوبی حدود هزار یورو است اما هدف از دادن تخفیف ویژه در ماه می، ترغیب کارگران خارجی برای بازدید از این ایالت استرالیا اعلام شده است.

جوانان اروپایی مدت‌ها است که استرالیا را سرزمین فرصت‌ها می‌دانند، مکانی برای یادگیری حرفه‌ای جدید یا سفر با کوله‌باری سبک در زیر آفتاب.

اینک کمیسیون گردشگری استرالیای جنوبی با کاهش محدودیت‌های کرونایی در سال جاری، این کارزار را برای بازگرداندن جوانان به این کشور راه‌اندازی کرده است.

شرط استفاده از این بلیت بسیار ارزان، داشتن ۱۸ تا ۳۰ سال سن در بریتانیا یا ۱۸ تا ۳۵ سال سن در ایرلند است و مسافران احتمالی باید پیش از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ آمادگی پرواز به آدلاید را داشته باشند.

۲۰۰ بلیط رفت و برگشت فوق‌العاده ارزان با «قطر ایرویز» که از ماه می به فروش می‌رسند، مسافران را از هیترو، منچستر، ادینبورگ و دوبلین به آدلاید منتقل می‌کنند.

زوئی بتیسون، وزیر گردشگری استرالیای جنوبی با بیان اینکه استرالیای جنوبی از بازگشت جویندگان کار استقبال می‌کند، می‌گوید که این رویداد از یک سو یک برد واقعی برای جوانانی است که مشتاق سفر و کار در خارج از کشور هستند و از سوی دیگر یک برد برای صنعت گردشگری محلی آن‌ها است.

برای ویزای کار و تعطیلات به چه چیزهایی نیاز دارید؟

علاوه بر رعایت معیارهای بالا، جوانان بریتانیایی و ایرلندی باید ویزای «کار و تعطیلات» دریافت کنند. البته جوانان هنگام ارائه درخواست، مجبور نیستید که از قبل شغلی را مشخص کنند.

آن‌ها برای گرفتن ویزا باید حدود ۳۳۳ یورو هزینه کنند که به مدت ۱۲ ماه اعتبار دارد. با وجود این اگر جوانان عاشق مناطق دور‌افتاده استرالیا هستند، می‌توانند ماجراجویی خود را با ویزای «دوم» «کار و تعطیلات» ادامه دهند.

با کاهش محدودیت‌های کرونایی در ۱۷ آوریل در استرالیا، دارندگان ویزا که تمام دوزهای واکسن را دریافت کرده باشند دیگر نیازی به آزمایش پیش از سفر به کشور ندارند.

این کارزار همچنین اعلام کرده است که مسافران خوش‌شانس باید یک بسته خدماتی اولیه را از شرکت مسافرتی Trailfinders بریتانیا با قیمت ۱۶۲ پوند یا ۱۹۲ یورو خریداری کنند. این بسته اولیه شامل سه شب اقامت در خوابگاه و اطلاعاتی در مورد نحوه راه‌اندازی حساب بانکی و یافتن شغل است.

چرا به آدلاید سفر کنیم؟

آدلاید همیشه نخستین انتخاب شهرنشینان برای تعطیلات نیست. مکان‌های معروف سیدنی و ملبورن با کافه‌های بین‌المللی بیشتر مورد توجه هستند اما باید دانست که آدلاید نیز سواحل مناسبی برای شنای بعد از کار دارد.

همچنین شهروندان بریتانیایی و ایرلندی راه‌های زیادی دارند تا در استرالیای جنوبی و به‌خصوص آدلاید در بارها، رستوران‌ها، کارخانه‌های شراب‌سازی، هتل‌ها و مزرعه‌ها کار کنند.

به گفته مسئولان ایرلند جنوبی، این مبادله اقتصادی و فرهنگی میان ساکنین دو سوی جهان می‌تواند منافعی برای هر دو طرف داشته باشد.

بنابراین اگر برای یک نقش جدید در زیر آفتاب وسوسه شده‌اید، می‌توانید در Trailfinders درخواست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *