۴ جاذبه گردشگری در ونکوور؛ شهری پر از ایرانی

۴ جاذبه گردشگری در ونکوور؛ شهری پر از ایرانی

۱٫ در پارک استنلی قدم بزنید

پارک استنلی یک شبه جزیره سرسبز از درختان بزرگ در مجاورت مرکز شهر ونکوور است. اگر به دنبال بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت هستید، این بهترین مکان برای بازدید در ونکوور است. یک مسیر دیواری سنگفرش شده فضای سبز را احاطه کرده است و مکانی فوق العاده برای کاوش با پای پیاده یا دوچرخه است.

در داخل این پارک کارهای زیادی برای انجام دادن ارائه می‌شود و می‌توانید یک روز کامل را به کاوش در جاذبه‌هایی مانند قطب‌های توتم در بروکتون پوینت یا آکواریوم ونکوور بگذرانید.

بهار که می‌آید، باغ‌ها و درختچه‌های پارک به رنگین کمانی از رنگ‌های زیبا تبدیل می‌شوند که توسط درختان گیلاس هدایت می‌شوند.

در تابستان، یک استخر روباز درست در لبه اقیانوس قرار دارد. این استخر ۸۰ متری دارای آب گرم است و به دلیل شیب ملایم ورودی، مکانی محبوب برای خانواده ها است.

۲٫ در جزیره گرانویل خرید کنید

جزیره گرانویل که زمانی عمدتا صنعتی بود، اکنون یک مرکز پر رونق فعالیت با فضایی آرام و متمایز است. بازار عمومی جزیره گرانویل یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های فروش میوه و سبزیجات، غذاهای دریایی و انواع مختلفی از تخصص‌های دیگر و همچنین اقلام آماده است. این مرکز هنری از سمت جنوب با یک جاده و پل های عابر پیاده به مناطق مسکونی و با کشتی به شبه جزیره داون تاون (در سراسر فالس کریک) متصل می شود.

۳٫ کوه اسکی گروس

هم در زمستان و هم در تابستان، کوه گروس چشم‌اندازی بی‌نظیر در هوای صاف ارائه می‌دهد. این چشمانداز به خصوص در عصرها که چراغ های شهر روشن است، بیشتر می شود.

یک تله کابین روزانه از سطح خیابان تا قله بالا می‌رود، جایی که غذاخوری ها، فعالیت‌ها و حیات وحش در تمام طول سال در انتظار کاوشگران قله کوه هستند.

وقتی برف می‌بارد، کوه گروس یک سرزمین عجایب زمستانی است که اسکیت در فضای باز، برف‌بازی، اسکی و اسنوبورد را ارائه می‌کند. پیست های اسکی چندان دشوار نیستند و یک گردش خانوادگی سرگرم کننده است. همچنین مکان بسیار خوبی برای یادگیری اسکی است.

۴٫ از موزه مردمشناسی دیدن کنید

موزه مردم‌شناسی، بخشی از دانشگاه بریتیش کلمبیا، به فرهنگ‌های سراسر جهان می‌پردازد، اما تاکید ویژه‌ای بر ملل اول بریتیش کلمبیا دارد.

نمایشگاه‌های هنر بومی به بررسی اشیای قوم‌نگاری و باستان‌شناسی می‌پردازند که در آن نماینده آسیا، اقیانوس آرام جنوبی، آمریکا، آفریقا و اروپا هستند.

این ساختمان جالب در اصل بخشی از یک قلعه دوران جنگ جهانی دوم بود و معمار محلی آرتور اریکسون فضاها را به این موزه در کلاس جهانی تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *