بوسنی و هرزگوین

سفری استثنایی  به جنوب شرقی اروپا. کشوری که علی رغم جاذبه های درخور توجه طبیعی، تاریخی و مدرن متاسفانه با کم‌توجهی اغلب گردشگران به خصوص در میان ایرانی‌ها مواجه شده است. در سفر به سارایوو پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور بوسنی و هرزگوین، با جذابیت‌های بسیاری رو به رو میشوید. مساجد، کلیساها، بازارها، پارک‌ها و یادآواره‌هایی که هر کدام نماد تاریخ، رنج‌ها و فداکارای‌های مردم این شهر هستند، سفری به یادماندنی برایتان به جا خواهد گذاشت.
اگر علاقه مند هستید از این بخش اروپا دیدن کنید پیش از آنکه بار سفر ببندید دانستن اطلاعاتی درباره بوسنی به شما کمک شایانی میکند. ما در اینجا نکات قابل توجهی در خصوص ویزا بوسنی و هرزگوین در اختیارتان خواهیم گذاشت.

انواع ویزاهای بوسنی و هرزگوین :

۱. ویزای بازدید از اقوام و دوستان
۲‌. ویزای توریستی
۳. ویزای ترانزیت بوسنی و هرزگوین

ویزا توریستی بوسنی

این نوع از ویزای کشور بوسنی و هرزگوین برای افرادی صادر می گردد که قصدشان از سفر به این کشور توریستی،گردشگری و تفریحی می باشد.
متقاضیان باید توجه داشته باشند که برای سفر به کشور بوسنی و هرزگوین می بایست ویزا مربوط به ورود خود به خاک کشور را از قبل داشته باشند و با ویزا شنگن اجازه ورود به این کشور نخواهند داشت.
همچنین ویزای کشور بوسنی برای سفرهای شخصی تنها بر اساس دعوت نامه صادر خواهد شد. پس  توجه داشته باشید فقط  در صورت داشتن دعوتنامه از این کشور امکان اخذ ویزا توریستی را دارید.

مدارک مورد نیاز:

۱. اصل و کپی گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه
۲. عکس ۳*۴ با زمینه سفید،بدون روتوش و کاملا از روبرو
۳. اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
۴. رزرو بلیط رفت و برگشت
۵. رزرو هتل
۶.تکمیل فرم درخواست ویزا
۷. تمکن مالی  با تاییدیه و مهر بانک
۸. بیمه مسافرتی
۹. گواهی اشتغال به کار